עוסק בימים אלה בכתיבת ספר נוסף על החוק המוסלמי וקשריו לחוק המוסלמי בתקופה הקלאסית. אחת הנקודות החשובות שמעניינות אותו היא שאלת השינוי המשפטי - האם העולמא היו מוכנים לקבל שינוי משפטי בשריעה עצמה או לא. מקובל כמובן שהתשובה לכך שלילית, אך רוב המתדיינים בעניין שוכחים שהתקופה הנכונה לדיון כזה היא התקופה העות'מאנית, כי עד 1258 התקופה הינה פחות או יותר פורמטיווית ושינוי לא היה מהפכני בכל מקרה (זה פן מתודולוגי חשוב בפרויקט זה--להוכיח שהחוק העות'מאני ראוי להיחשב מרכיב מרכזי של המשפט המוסלמי, ולא אזור מת, כפי שהוא כיום). והחומר המצטבר ביחס לתקופה העות'מאנית מראה שהדעה המקובלת שגויה—אף כי העולמא לא קיבלו כל שינוי, שורה מכובדת של שינויים התקבלו אל תוך ספרי הפקה, אף כי ללא דיון פילוסופי במשמעות העמוקה של הדבר.הפרוייקט הזה יכלול עוד מספר פרקים בעניינים קרובים (כגון דיון בספרו של תימור קורן על אשמת המשפט המוסלמי בהעדר מהפכה תעשייתית במזרח התיכון). "אני מאמין שזהו פרוייקט חשוב שיוכיח שהשריעה ההיסטורית לא היתה אימתנית כמו שמרבים להציגה בימינו".